Lat Lördag

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, skönt! Vaknade just innan klockan två och kort därefter ringde min far, idag är det bara 20 dagar tills han och mamma kommer =) Nu ikväll ska jag titta på Morden i Midsomer och förhoppningsvis ta mig i kragen och städa min garderob.

Gårkvällen var kanon! Jag mötte upp Frida på stan runt 14-tiden där vi uträttade några ärenden, käkade en sen lunch, sedan åkte vi hem vi och hämtade upp Robin som slutat jobba, drog vidare hem till dem och åt godis och bara slappade i soffan. Halv fem hämtade vi Jossan och hennes kompis Linda på tågstationen.
När klockan var runt 21.30 dök Karro som hade jobbat upp, vi var hungriga och Frida likaså, så den fantastiska värdinnan gjorde pizza som hon bjöd på.

Utgången blev på Harry's - trevligt, trevligt :D

     

Kvällen avslutades på bästa sätt - en 'Nice Price' med Karro på BK =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

CYYYYYYYYYYYYYYYPERN! Jag längtar så jag dör tror jag!

2009-07-12 @ 12:30:17
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

ingen dålig puss du bjöd karro på :p

2009-07-13 @ 18:22:54
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0