Inte i toppform

23


Sitter på jobbet och mår lite halvtaskigt. Fryser, är trött och har ont i hela kroppen, blev till och med tvungen att tacka nej till festligheter ikväll. Istället ska jag vara hemma och kurera mig och kolla på Rederiet såklart.
Förhoppningsvis är det fortfarande uppehåll om en halvtimme då jag slutar.

Min fotbollsabsitens växer för var dag, träningsmatcherna uppfyller liksom inte behovet. Jag kommer dessutom inte vara hemma när det är Serie A premiär - KATASTROF! Men som tur är kommer jag ha det rätt okej ändå har jag en känsla av ;) Längtan till Champions League är nog ännu större, särskillt med tanke på att Milan inte var med förra gången det bagav sig. Ikäll tänkte jag lägga ut lite bilder på hunkar i turneringen så att alla kan börja längta lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0