Har vi sagt bad så blir det bad

Jga och Karro hade ju som kanske bekant beslutat oss för att bada idag eftersom väderrapporterna hade lovat sol och många plusgrader. Så blev ju inte riktigt fallet. Men det stoppade inte oss, vi plaskade runt i ett par timmar iallafall och höjde medelåldern på Parkbadet ordentligt. Förutom att plaska hann vi också med att köpa godis, basta och disskutera världens bästa Rederiet. Även Karro är numera besatt av mästerverket.
Vi planerade även lite smått inför helgen då Jennie kommer, det blir god mat, vin och planering :D

När vi lämnat badet käkade jag en hammis på Mama Rosa och sen körde Karro mig till jobbet.
Känner mig helt slut nu, allt badande tar verkligen på krafterna - man är ju inte 20 längre :P

Kommentarer
Postat av: julia

jag veeeet! det tär verkligen på krafterna att inte vara 20 längre.. jag vet inte riktigt hur jag ska klara tvådagars i helgen, vad hände???

2009-07-16 @ 07:11:05
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: eli

då borde alltså jag enligt statistiken vara såå mycket biggare än dej eftersom jag inte ens fyllt 20 än.

2009-07-17 @ 11:19:45
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0