Fjun 16!

Klockan har passerat midnatt, det är nu den 20 juli, min älskade lillebrors 16:e födelsedag.
Grattis Fjun (Fjunjävlel, Fjun med hjul, Fjunis, ja kärt barn har många namn...) egentligen heter han Niklas, men som storasyster är det min uppgift att komma på alternativa smeknamn.

Dagen till ära har jag gjort en lista på vad min bror är mer eller mindre världsbäst på:

1. Att alltid ha pengar trots att han inte tjänar några
2. Att blanda dipp
3. Att veta vem som skrivit alla Queenlåtar och vilket år
4. Att analysera och fundera över spelsystem (fotboll)
5. Att göra narr av vår mor & far så jag kiknar av skratt
6. Att skryta över sina muffins och inte låta någon annan smaka
7. Att titta på blodiga skräckfilmer samtidigt som han spelar tv-spel och vara helt oberörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0