Off to the library

Där jag ska försöka få nånting skrivet på min essä, det jag fått ihop hittills är:


"1988 var året då Holland vann sitt första och hittills enda europamästerskap i fotboll, det var också året då jag fick se dagens ljus för första gången.                                                                                       
Nu, snart 21 år senare befinner jag mig i vad jag skulle kalla mina bästa år och vad Cullberg (2006) preciserar som slutet av ungdomsåren
."

En bit kvar till 5 sidor med andra ord. Förhoppningsvis får jag sällskap av Alma och Frida =)


Kram!


Kommentarer
Postat av: elin

go malin!! :)

2009-01-15 @ 11:05:14
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: v

snygg inledning iaf! :D

2009-01-15 @ 12:33:04
Postat av: pea

du är så jävla braaaaaaaaaa :) om jag bara kunde få din gåva <3

2009-01-15 @ 22:03:27
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0