Jag tror att jag börjar vara klar

med min essä!
Nöjd? - Nej!  Klar - Ja!

Jag orkar inte asntränga mig mer, det var en jättesvår uppgift tycker jag och sålänge jag lyckas undvika ett U så är jag nöjd!

Nu ska jag ägna resten av helgen åt att ha roligt på festen, titta på handboll, fotboll och skidskytte =)

Linda Haglund åkte ur Let's Dance - helt rätt!!!
Jag önskar att det gick att rösta på den man vill ska åka UT! Då hade hon utan tvekan fått mina sms-röster.

Sov gott =)
Själv ska jag drömma om mannen som Elin vill stoppa in en gurka i rumpan på ;)
  
Synd bara att han är miiiiiiin!!!

Kommentarer
Postat av: verran

jupp! nästa vecka får gärna blondinbella åka o efter de hon reportern! :P

2009-01-17 @ 20:08:49
Postat av: pea

söt malin :)

2009-01-18 @ 21:26:08
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0