Att sova eller inte sova?

Eftersom Milan spelade så bändande igår var jag tvungen att vara vaken och se Fotbollskanalen Europa. Programmet var som vanligt ganska värdelöst eftersom det som alltid mest snackas om Barcelona och Zlatan Ibahimovic.

Hur som helst slutade det inte förän efter 00.30 ocg jag klev upp klockan 8.15 för att gå till gymmet.
Körde crosstrainer en halvtimme sen fick det vara nog. 10.00 träffade jag basgruppen på universitetet och vi förberede lite inför seminariet på onsdag.
Jag tvingade Peter att äta lunch med mig innan jag vandrade hemåt.

Sedan kom Elin på en snabbvisit. Tack för en trevlig pratstund, gumman!
Om 35 minuter börjar min tvättid och frågan är ifall jag ska lägga mig och sova ett tag?
Skulle kunna skriva rent mina anteckningar från föreläsningen, men jag sover nog hellre.


Kommentarer
Postat av: elin

fan va hurtig du är gumman :)

2009-01-26 @ 18:33:09
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0