Utmanad av Verris

1. Öppna din mapp med foton.
2. Öppna mapp nummer 6.
3. Publicera bild nummer 6 och skriv historien bakom.



Personalfest hemma hos Patrik (som dock inte var hemma) i augusti -08.
På bilden mina söta arbetskamrater Emilie och Johanna och så jag då :P
Det var en mycket trevlig kväll med god (och framförallt DYR) mat och god (och ohälsosam) dryck.
Rosa Pantern och den där jordgubbsdrinken som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. Hjälp mig Verris?

Jag utmanar Elin och Jullan.
 


Kommentarer
Postat av: elin

haha okeej :p

2009-02-12 @ 23:49:48
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

haha ja, mysig röst har han ju o blev ju sveriges sexigaste för ett antal årssen;)

strawberry daqarry heter den, hur de nu stavas de vet ja inte ;)

2009-02-13 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0