Tio timmar

har jag sovit i natt! Gick och la mig 21.50, somnade direkt och vaknade inte förrän klockan ringde klockan 8.
Så nu borde jag verkligen vara utvilad =)
Hade föreläsning som började 8.15 men eftersom jag visste att vi inte skulle göra nånting vettigt innan långrasten 9.30 så stannade jag hemma till dess. Ett genidrag visade det sig eftersom de som jag förutspått inte gjort någonting.

Resten av föreläsningen var väl ingen höjdare heller men jag var i alla fall där.
Efteråt gjorde jag "comeback" på gymmet efter en veckas sjukfrånvaro- jag trodde jag skulle dö (mer än vanligt)

Nu är jag iallafall hemma, borde gå och duscha men det är alltd så sjukt jobbigt efter man tränat så jag tänker sitta här, ruskigt ofräsch och kolla på alpint ett tag till.

Later,

Kommentarer
Postat av: vera

du är iaf duktig som släpar dig dit!! all eloge för de :) känner ingen motivation än...bara en utgift man kan köpa mat för ;)ska nog ut o gå ist :) its at least for free :D

2009-02-03 @ 13:57:33
Postat av: elin

gött o sova så länge :) själv gick upp 5:40 i morse och jobbade med razis mamma till 15:30..

2009-02-03 @ 16:50:15
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0