Söndag

Halloj!
Dagen började alldeles för sent, jag hade tänkt gå upp i hyfsad tid och få lite grejer gjorda men här sitter jag nu, nyvaken i min fluffiga morgonrock.

Idag måste jag förbereda mig och göra klart alla min OH inför seminariet på tisdag, känns lagomt kul.
Sen borde jag också läsa ut boken inför hemtentan, känns ännu värre.
Ikväll ska jag bli bjuden på middag av Martin & Julia som tack för att jag hjälpte dem när deras bank krånglade, det var verkligen ingenting men jag är mycket glad över att bli bjuden på middag, så länge det inte blir surkål igen!

Typiskt också att störtloppet är framfyttat, det är perfekt att ha i bakgrunden närman pluggar.


Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker störloppen är urtrista! jag väntar på skyttet jag :)

2009-02-08 @ 16:16:23
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0