Oscarsgalan 2009

Jag och Veronica (på 100 mils avstånd) lyckades hålla oss vakna genom hela galan i år, smsen flödade =)
Jag måste säga att den överlag var mycket, mycket bra!
Kollade ända från pre-showen som började strax innan midnatt tills det att priset för bästa film delades ut runt 6.
Visst var det häftigt när Beyonce och Hugh Jackman (hur snygg är inte han?) sjöng musikalmedleyt med bland annat ABBA? Jag fick rysningar.


Kate Winslet var otroligt vacker och fick dessutom en oscar för bästa kvinnliga huvudroll

Helt klart en av kandidaterna till att vara vackrast på röda mattan - Natalie Portman

De är ju så snygga! Jag och Verro kom fram till att Angelina skulle kunna ha en säck på sig och ändå vara himelskt vacker

Kommentarer
Postat av: elin

som jag trodde så var mrs maldini uppe i natt ja :p därav sms:et ;)

2009-02-23 @ 13:35:36
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: vera

ohja, hon hade ju faktistk en klänning hon köpt på loppis ett år. då bryr man sig inte så mkt om pengar:) riktigt bra gala! o ja e toktrött nu^^

2009-02-23 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0