Ny kurs,

Imorgon startar en ny kurs - Juridik. Vädigt intressant men garanterat också väldgt svårt.
Numer får man ju dessvärre inte frågor som "Vad kallas det när ett vittne ljuger i rätten?" på tentorna :P

Hur som helst måste jag släpa med mig lagboken till varje föreläsning (4-5 / veckan) mina axlar värker redan för den är sannerligen inte lätt. Ubland är det tur att man har en pappa som är polis för den är sannerligen inte billig heller.
Däremot ser den jäkligt snygg ut när den står i bokhyllan =)

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: elin

åh :) den kursen hade jag verkligen sett fram emot :/ ring sen o berätta hur det var då :)

2009-02-16 @ 12:23:59
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verran

de e fan inte illa! poliser e bra shit ;)

2009-02-16 @ 14:33:36
Postat av: malle

Det finns en billigare variant som inte är fullt lika tjock! :D Det sista var det som fick mig att beställa den istället.. :P hehe

2009-02-17 @ 15:32:45
URL: http://maltazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0