Melodifestivalen, deltävling 1

Överlag tycker jag att alla låtar var rätt kassa. Jag gillade faktiskt Caroline af Ugglas låt, men som sagt det "var ju ingen schlager" eller melodifestivallåt direkt kanske...

Det allra bästa med gårdagens deltävling var utan tvekan att Shirley Clamp kom sist! Jag och min schlagervapendragare (Jullan) sågade som vanligt henne innan tävlingen ens börjat, men hennes låt var verkligen värdelös! Inte blev det bättre av att hon var klädd i ett blått tält heller...

Nåväl, nästa lördag är det Skellefteå som står som värd och det kan ju bara inte misslyckas.
Jullan är på plats på genrepet och kommer naturligtvis avslöja allt som är av värde.
Jag längtar redan!!!

Kommentarer
Postat av: elin

skojar du? "snälla snälla snälla..." den sög fett!

shirley sög ännu mer men Alcazar va helt okej :)

2009-02-08 @ 16:17:41
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0