Måndag igen

Ny vecka, första måndagen på februari måndag om 18 dagar fyller jag år =)

Klev upp 6.45 i morse och nu kämpar jag för att inte somna, vore så göt att gå och lägga sig klockan 22 och vara hyfsat utvilad när klockan ringer 6.30.

Föreläsning 8.15 imorse och en ny gruppuppgift, den kvinnan (föreläsaren) behöver verkligen ta ett chillpill.
Känns som det är super mycket att göra i skolan, ändå gör jag såklart ingenting nyttigt när jag är hemma, men det har ju funkat hittils. Fick reda på att jag klarat både tentan och essän idag =)
Det ska jag fira med kycklingkebab och päronsaft ikväll.

Hur kan mammor veta allt?
Telefonkonversation från tidigare idag:
"Mamma, jag klarade tentan"
"Åh grattis gumman, jag tänkte just på dig"
"Tack"
"Du är väl inte i skolan idag? Du har ju varit sjuk!"
"Det känns mycket bättre och jag går bara till 12"
"Jaha, har du tagit med dig nässpray och alvedon?"
"Ja!"
"Varför ljuger du?"

Kommentarer
Postat av: vera

haha hon känner dig för mkt ;)

2009-02-02 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0