Kungen

heter Ole Einar Björndalen! Hur bra är man om man missar bommar tre skott i en distanstävling och ändå vinner?! Sjukt bra.
Det var lätt värt att ställa klockan på 6.00 för att kunna se racet.


Föreläsning 8.15 - 12.00, lunch med några brudar på Uni och här sitter jag nu och funderar vad jag ska göa resten av dagen? Jag borde egentligen läsa lite kurslitteratur men det känns ju lagomt lockande.
Istället tror jag att jag ska ta och plocka undan lite så det inte är allt för mycket jag måste städa innan jag ska ha kalas på lördag =)

Kommentarer
Postat av: elin

åh! skriv inge mer om ditt kalas nu ;)

2009-02-17 @ 14:40:30
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verran

DU MÅSTE SE BOLT :D jättesöt film! hur bra som helst :D hamstern e king ^^

2009-02-17 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0