Konsten att göra två saker samtidigt

eller snarare titta på två saker samtidigt. Ikväll har jag först kollat på Top Model och sen på Efterlyst och Milans träningsmatch mot Glasgow Rangers - samtidigt.

Resultatet (2-2) är naturligtvis oviktigt men vinna vill man ju alltid göra.
Vi spelade stuntals riktigt bra, fast det är svårt med alla byten som görs.
Hur som helst tycker jag det ser ljust ut inför helgens ligaomgång.
Målskyttar var iallfall Pato och Kaka'. Stackars älskade Pippo ville så gärna hamna i protokollet och var så nära men nådde inte riktigt ända fram. Nåväl, det är inte i träningsmatcher som Inzaghi den äldre brukar vara i storform.


Kommentarer
Postat av: anna

Jaa, den var faktiskt över förväntan måste jag säga=) Men om du inte har sett Austrailia, Benjamin Button eller Changeling så borde du se någon av dom istället ;)

Gud jag låter som en riktigt filmnörd ju=P

2009-02-04 @ 23:08:32
URL: http://annaostlund.blogspot.com
Postat av: jullan

det ska du veta;)

2009-02-05 @ 00:09:16
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: vera

jadu, ngn robin. men men ingen kommentar än så länge:P jag tror han tror han är lite klemcheck men ja vet inte :P ^^ 18 år och ingen vet efternamn:P

2009-02-05 @ 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0