Härligt att börja söndagen med ett svenskt guld!

Snyggt jobbat, Helena!
Nu hoppas jag att Ole Einar ska försvara sitt guld från gårdagen när herrarnas jaktstart drar igång om inte allt för länge.
 
Jag tyckte det var råjobbigt att vakna klockan 08.50 idag för att kolla på just skidskyttet och nu ser jag att på tisdag börjar herrarnas distans klockan 6! Herregud, varför kan man inte hålla alla stora mästerskap i Europa?! :P
Värst är det ändå när det är fotbolls VM och matcherna spelas typ klockan 11 på dan, mycket stämningsfullt - inte.



Idag ska jag inte göra så mycket mer än att tvätta och vänta på helgens behållning.
Usch, jag får ont i magen när jag tänker på det;
Inter - Milan. Paolo Maldinis 56:e och sista derby...

Kommentarer
Postat av: vere

ja de e heeelt sjukt! så hemskt.

Jag hoppas du unnade dig en ben jerry igår, de e inte kul o inte ens f¨å ett sms av sin man, men förstående om han had presskonferens!;)

2009-02-15 @ 15:03:05
Postat av: elin

ska han sluta? :o

2009-02-15 @ 18:06:28
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

oj :/ sorg!

2009-02-15 @ 19:14:02
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0