Cleaning day

Tanken att gå upp vid 8 och börja städa var visserligen god, men som vanligt blir det inte alltid som man tänkt sig.
Jag klev upp 11.15 istället, men det kan jag väl vara värd när jag har haft tidiga föreläsningar de senaste tre dagarna?!

Lyckades iallafall omboka tvättiden till klockan 13 så när jag har duschat och käkat brunch så blir det storstädning i hela lägenheten. Inte särskilt roligt men däremot brutalt nödvändigt.

Sen måste jag börja läsa boken "Etik och socialtjänst" låter ju lagomt kul, men tack och lov så är den inte så farligt lång.

Later,


Kommentarer
Postat av: elin

jag gick upp för en halvtimme sen och ja ska också städa idag :(

2009-02-05 @ 12:30:11
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0