Chirre & Dirre

Det känns som att hela Karlstads befolkning ska ut ikväll, men inte jag.
Jag ska vila levern till min födelsedag nu har jag tänkt.
Istället ska jag titta på det jag hinner av Melodifestivalen innan Milan -Reggina drar igång. Tack och lov för webbteve så jag kan kolla på hela Melodifestivalen senare=)
Har precis kommit hem efter att äntligen har pallrat mig iväg till Konsum och köpt chips och ranchdipp. Min granne sa att det var -1 ute men det kändes betydligt kallare kan jag lova.

Världens bästa fotbollsbloggare Marcus Birro har blivit pappa.
Barnet ska heta Milo Santino Totti Birro. Är man döpt efter kejsaren av Rom (Francesco Totti, Romas lagkapten) kan det nog inte misslyckas. Milo är ett galet fint namn också, nästan lika fint som Milan.

Kommentarer
Postat av: vera

Haha, i ursviken e de alltid drag :D mkt god mat :)!

ja vill också se melodifestivlaen, men får se hur det blir med den saken, ska ju som sagt bort på middag. Annars hade de varit supergivet. lika givet som att du hejar på milan :D

2009-02-07 @ 16:42:21
Postat av: elin

haha du verkar visst kunna relatera allt till milan. jag ska också försöka...

elin - om man om man tar bort e och lägger till mi i början och byter ut i:et på slutet mot ett a så blir det milan ;)

2009-02-07 @ 20:44:11
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

haha du verkar visst kunna relatera allt till milan. jag ska också försöka...

elin - om man om man tar bort e och lägger till mi i början och byter ut i:et på slutet mot ett a så blir det milan ;)

2009-02-07 @ 20:45:37
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0