Back from the dead

Nåväl, det var väl en lätt överdrift men min hals känns bättre och febern har definitivt gått ner.
Har varit helt tömd på energi de senaste dagarna så helgen har varit booooring!
Skulle egentligen gjort IKEA osäkert med Karro imorse men det fick dessvärre skippas, får köpa godis för pengarna istället :P

Kvällens höjdpunkt är naturligtvis Lazio - Milan, det är mer eller mindre storm i Italia så underlaget på Olympico lär inte vara det bästa men det är backlinjen som oroar mig mest. Paolo är avstängd efter säsongens femte varning i senaste matchen och både Nesta och Kaladze är fortfarande skadade. Kan sluta i katastof men hur det än går så kan jag ju alltid glädja mig åt att Zlatan nickade i stolpen i 91:a.

Nu ska jag fortsätta titta på handbollsfinalen, sen såklart Mia & Klara.

Hörs efter Milans match,

Kommentarer
Postat av: pea

krya på dig honey<3

2009-02-01 @ 22:18:42
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0