Äntligen lördag!

Dagen började tidigt 9.15 kom Karro och hämtade upp mig och Jennie sen drog vi vidare mot Örsholmen.
I en lagerlokal där var det utförsäljning av kläder (kläder som typ ellos, josefssons, haléns osv...) inte kunnat sälja.
Jag köpte en t-shirt, ett linne, en tröja/kort jacka och en bikini det blev 100 spänn för alltihop- rååvärt!
Det enda tråkiga var att jag missade herrarnas masstart, men som tur är har jag världens bästa skidskyttekorrespondent som ger direktrapporter =)

Nu ska jag käka lunch och se klart damernas stafett innan jag lägger mig och sover nån timme innan det kommer lite folk hit för kalasande =)


Julia, Maria och jag- igår kväll på Blue Moon Bar när då vi firade min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: elin

ha så kul ikväll :D

2009-02-21 @ 13:30:08
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: pea

grattis i efterskott babe!!!!!! ps. du var ASFRECH på denna bild ;)

2009-02-22 @ 00:09:19
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0