Tisdag :D

Idag är det äntligen tisdag igen, men en lite sorglig sådan eftersom det är sista avsnittet av Desperate innan jul, dessutom är jag riktigt nervös efter att ha sett trailern. Men roligt kommer vi att ha iallafall ikväll. Karro och Jennie dyker upp här runt halv sju skulle jag tippa, sedan går vi ner till Konsum och bestämmer vad vi ska käka och handlar. Är redan hungrig ;)

Innan dess ska jag traska bort till skolan och försöka få tag i en bok, skulle egentligen plugga med Frida idag men hon var tvungen att åka hem till Hagfors så vi skjuter upp det till nästa vecka.

Något annat roligt är att Milan hade hela fyra spelare med i omgångens lag denna vecka. Förhoppningsvis håller den formen i sig till kvällens livsviktiga match.

Kommentarer
Postat av: elin

Varför är matchen ikväll såå viktig? :)

Vad händer i kvällens desp? Jag kollar ju på nätet o ligger före vet du :)

2009-12-08 @ 11:40:18
URL: http://niile.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0