Suring i december

Dagen inleddes med att jag och Frida åkte till Universitetet och skrev lite på hemtentan, fick ihop över en sida och det är jag riktigt nöjd med. Därefter åkte jag och Karro in till stan och så småningom anslöt även Jennie. Vi hittade lite tjusiga grejer alla tre.

Kvällen har spenderats med tre glada brudar i form av Sanna, Julia och Martina. Vi norrländskor bjud på surströmming men tillhörande nubbe, blev riktigt glad att Sanna tyckte om det!
Därefter väntade spel och jag måste naturligtvis berätta att jag och Sanna vann alla gånger vi spelade och när vi avslutningsvis spelade ensamma så vann jag - life's good!







Vill bara visa vår överlägsenhet i charadspelet. Vi är på väg att fylla båda
våra rader innan de fyllt sin första :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni såg ut att ha haft =) Jag o Jenny har haft det super vi med =D

2009-12-10 @ 23:01:27
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0