Pizza, Hårfärg, DH, Stillastående bil, AA

Både jag och Karro har nu (med Jennies hjälp) blivit mörkare i håret. Jag trivdes verkligen i mörkare hår när jag tonat det sist så den här gången fick det bli permanent färg. Karros hår blev chokladbrunt, supersnyggt!
Inan vi färgade håret beställde vi pizza (vaför kom inte jag på onlinepizza.se?) och lyssnade på Lasse Stefanz, fast Karro ville höra på Arvingarna, haha.

Efter Desperate Housewives (hur bra är inte denna serie?!) ville inte Karros lilla bil starta så vi gick och skrämde Jennie istället. Nu ska jag titta på Andra Avenyn innan jag går och lägger mig, ska naturligtvis upp och titta på julkalendern imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! "så vi gick och skrämde Jennie istället"

2009-12-02 @ 12:49:58
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag blev riktigt rädd tjejer :) Inte kul det där :P hehe..

2009-12-02 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0