OS-invigning om 71 dagar

Träffade till min stora glädje Jennie på bussen in till stan där jag skulle möte upp Frida.
Vi överlevde simningen och chillade därefter en bra stund i bastun, sedanvar det iväg till Universitetet för lunch.

Föreläsningen idag var inledningsvis brutalt tråkig, jag, Frida och Josefin satt och dagdrömde om att snyggingen Ole Einar Björndalen skulle glida in på sina skidor, med geväret på ryggen och rädda oss. Han är i Östersund och skjuter bort sig istället :( Får hoppas på Ferry istället. Åh, vad roligt att skidskyttet dragit igång - 71 dagar kvar till Vinter OS :) Frida har lovat att skapa Vinterstudion-stämning i sitt vardagsrum under olympiaden. Det ser jag fram emot.

Sista timmen av föreläsningen var helt kanon, bäst hittils!

Efter världscuptävlingen blir det till att snickra ihop nåt att äta och sedan blir det att titta på Mammas Pojkar, radion hade tydligen utlovat massa intriger ikväll...

Grattis på 20-årsdagen, Elin!


Kommentarer
Postat av: elin

TACK! :D

2009-12-03 @ 19:52:20
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0