Morgonrutiner

God morgon!
Mitt nya liv som morgonmänniska går såhär långt bra, mitt nya morgonschema ser ut som följer:

* 07.05 - klockan ringer, jag har ställt in snooze på 10 minuter
* 07.15 - klockan ringer igen, jag slår på teven som jag kvällen innan riktat mot sängen. Julkalendern börjar
* 07.30 - julkalendern är slut, jag somnar om i en kvart
* 07.45 - jag kliver upp, kollar sidan 300 på text-teve, duschar, slår på datorn
* 08.20 - går ut i köket där Sanna håller hus, gör min morgonsmootihe och vi kollar av vad det var för motiv på våra bitar i chokladkalendern (haha)

Hela veckan har jag haft föreläsning klockan 10.15, men idag börjar vi först 13.15, så jag och Frida ska iväg och simma innan skolan. Slutan först klockan 17 så det blir till att skynda sig hem för att kolla på Ole Einar.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om julkalendern idag?

haha, mamma tyckte jag skulle ringa Poolia. :P

2009-12-03 @ 09:14:03
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte samma faktiskt.. jag somnade lite oxå :P

Ha en bra dag du med! =D

2009-12-03 @ 09:54:45
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0