Bubbel

Lotta Engbergs julskiva är helt suverän, somnade brutalt sent igår för att jag lyssnade på den om och om igen.
Pillan, du skulle älska den!

Imorse tog jag sovmorgon och sen har jag slappat med Sanna i soffan och läst, cyklat och fyllt på busskortet och handlat. Nu tittar jag på herrarnas sprint, imorgon väntar jaktstart - min favorit och sen måste jag ju bara säga: Vilka fantastiska skidskyttedamer vi har!!!

Till ikväll har jag och Sanna en flaska skumpa på kylning, förhoppningsvis kommer Karro, Jennie och Frida hit och gör oss sällskap.

Kommentarer
Postat av: elin

RÖV! Jag kom hem för sent och kom på att sätta på teven först NU! Och imorn jobbar jag så du måste lova att hålla mig uppdaterad!!

2009-12-11 @ 14:42:21
URL: http://niile.blogg.s
Postat av: Pillan

Avundsjukan går inte beskriva... En sak är säker och det är att du tar med dig skivan nu när du kommer hem. Om det inte finns plats i väskan får du stoppa den i BHn eller något liknande;)

SERIÖST jag vill digga till våran bästa Lotta och det är NU!

LOVE Lotta,

men dig MER!

2009-12-11 @ 18:05:50
Postat av: elin

Du lovade inte i den förra kommentaren att uppdatera mig om skyttet imorn!!?? ;)

Vad ska du ha på dej på juldagen? :)

2009-12-11 @ 20:41:02
URL: http://niile.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0