Årets sista dag i K-town!

Idag har jag och Frida agerat barnvakter till Liam och Ella så att Alma & Andreas kunde köpa de sista julklapparna, det blev en mycket trevlig dag. Vi busade tillsammans med Robin och hans lillasyster Stella på Leklandet. Dessutom fick avnjöt vi "vuxna" en fin julbuffé som smakade väldigt bra, men inte i närheten av den julmat som min älskade mamma och moster fixar. Fick förresten världens finaste smycken av Frida som hon gjort själv, ska visa vid ett senare tillfälle.

När jag kom hem vid 15.30-tiden packade jag det sista, det kommer bli en kamp att kunna stänga resväskan imorgon på morgonen.

Nu blir det Rederiet och sedan ska jag tvätta sängkläder och handdukar så att allt är rent och fräscht när jag kommer tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0