Sommaren med Göran

3

Haha, rolig film som vi gillade allihopa!
Det kommer många filmer jag vill se framöver: nya Beck I Stormens Öga såklart, Inglourious Bastards, Bröllopsfotografen, Det enda rationella, The Box, The Ugly Truth och såklart Flickan som lekte med elden!
Det ser ut att bli mycket biomys i höst/vinter med andra ord :)

Jag och Frida käkade en sen middag på donken, köpte godis, mötte upp Linda, David och Lovisa och sen in i saolngen, efter filmen tog vi en promenad till Herrhagen och världens gulligaste Frida skjutsade hem mig.

Nu är jag ganska nyss hemkommen och ska in i duschen och sen i säng. Imorgon (egentligen idag) blir det en snabbis på stan, lämna plasma på Karolinen, hem till Frida, jobba, hem och sova. Så ser min fredag ut i stora drag. Hörs då :)

Kommentarer
Postat av: VERRIS

jag har oerhört låga förväntningar¨på inglourious bastards...NOT! bara 1 vecka kvar .D.D

2009-08-14 @ 09:14:48
Postat av: Anonym

älskling, ett måste i cypern:

www.waterworldwaterpark.se

verkar vara SJUKT kul och ligger i Ayia Napa!

2009-08-14 @ 20:45:02
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

när kommer flickan som lekte med elden ut?

2009-08-15 @ 09:19:54
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0