Shoppingdag med mamma & pappa

Min underbara mamma köpte världens finaste långskjorta åt mig på Åhléns. Supermysig nu inför hösten, jag tänkte supermycket på min bästis Pernilla - jag vet att hon kommer att älska den!
Vidare inhandlade jag en rosa herrskjorta som kostat 449 men nu kostade 149 och en klänning från H&M som lär åka på nån kväll på Cypern, rosa även den :) Dessutom har jag äntlogen köpt födelsedagspresent till Fjun.

Vi käkade världens godste lasagne på Amigo till lunch och nu har vi precis käkat middag här på Campus - potatissallad, rostbiff, grekisk sallad och vitlöksbröd, mums!

Kvällen blir lugn med godis och Rederiet.




Hittade ingen bild på klänningen :P

Kommentarer
Postat av: verris

Reeeeeederiet!!!!!!!!!!!!!

2009-08-01 @ 22:41:52
Postat av: Pillan

JAAAAA SÅ GRYMT FIN!

Kan tänka mig hur jefla nice du är i den!!!

2009-08-02 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0