Jag har inget emot att titta på byggkarlarna

11

MEN det känns en aning obekvämt att ligga ute i bikini när tjugotalet arbetande karlar i alla åldrar är i zonen och kan titta på mig.
Jag får se hur jag löser det, alla vänner jobbar eller är på annan ort och chansen att jag går ner till badet själv finns inte.
Skulle vara skönt att slippa se ut som Dracula när man kommer till Cypern. Nåväl, mitt mål är att inte vara blekast på Campus när skolan drar igång och förhoppningsvis kan just Cypern bli min räddning!

Kommentarer
Postat av: julia

men kära vännen, lösningen är ju solklar! då tar du på dig just så mycket kläder att du känner dig bekväm och sen fortsätter du att titta;)

2009-08-06 @ 11:55:21
URL: http://etthundrasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0