Förbannade dörr

13

Jag som tänkte vara duktig och cykla bort till gymmet nu på morgonen men idag fick jag nog av vår jävla ytterdörr.
Låset har krånglat ett tag men nu tar det år och dag innan man kan ta sig ut så jag var tvungen att ringa efter service, vilket betyder att jag som referens inte kan åka härifrån förrän jag släppt in dem.
Om jag inte överlåter ansvaret till någon annan men det är bara jag och en ny kille som jag pratat med typ en gång som är här just nu, har ingen vidare lust att väcka honom och säga att han få hålla sig hemma tills Riggsbyggen vart här :P

Idag åker som sagt mina föräldrar hem och då är det tillbaka till verkligheten  med jobb.
Jobbar varje dag från dag tills näst, nästa lördag - alltså 12 dagar i rad men med tanke på att jag har en veckas semester om mindre än två veckor känns det rätt okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0