Finnkampen

Nollorna hade "Last man standing" här på Campus igår, jag har inte sovit mycket inatt.
När jag väl klev upp och slog på datorn hade jag en vansinnig förhoppning att få mötas av rubriker som "Milans Mirakelvändning - SuperPippo fyramålsskytt när Rossoneri vände med 10 mann" Så var naturligtvis inte fallet, men Milan kommer alltid tillbaka, vi är faktiskt bara en poäng efter kusinerna.

Idag har jag inte gjort så mycket mer vettigt än lagat matlådor och pratat med Frida som äntligen kommit hem från Spanien. Annars har jag ägnat eftermiddagen åt att titta på Fnnkampen såklart.

Har förresten beställt en ny mobil, min nuvarande har varit på haveringsgränsen i flera månader.
Förhoppningsvis kommer den snart, jag lär behöva lite tid att vänja mig vid touchscreen, jag är ju långt i från något tekninskt geni.



Kommentarer
Postat av: [email protected]

vad heter den där mobilen? =)

2009-08-30 @ 20:29:13
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: elin

Snygg! Nästan samma som jag har :)

2009-08-30 @ 21:19:01
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0