Den sista shoppningen inför resan

Jag och Karro gjorde de sista inköpen inför resan (nästan jag måste fortfarande köpa ett linne och mjukost).
En strandklänning, lite smått och gott från apoteket och H&M och så var det klart. Passade även på att köpa ett par nya svarta stövlar inför hösten/vintern när jag lika var igång. Jag behöver mer plats för mina skokartonger!
Egentligen borde jag spendera pengar på litteratur men det får jag ta tag i när csn-pengarna kommer.

Förutom shoppning passade jag också på att växla lite pengar, nu ligger ett fint, gult kuvert med euro i min låda.
Världens godaste cheeseburgare från McDonalds slank ner utan problem.

Nu måste jag göra klart min taxfree-beställning, men hemsidan är INTE snabb kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: verris

ja absolut!

hehe de kommer nog nngn bilde sen kan duse;)

2009-08-12 @ 21:43:25
Postat av: pea

VI SES NÄSTAN ;)

2009-08-13 @ 19:46:32
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0