Bomstad

Vilken härlig dag det har varit!
När jag kom hem till Frida käkade vi lunch och snackade lite innan vi drog ut till Bomsta och spenderade några timmar i solen. En Magnum White Strawberry slank ner utan problem. Vem tror ni jag får syn på när vi ska hem?
Karlstads hockey-hunk nummer 1 - Thomas Rhodin!
Jag väser till Frida:
- Herregud, Thomas Rhodin är här!
- Va?! Var då? Han är ju vrålsnygg!
Minst sagt, om han är snygg med hockeyutrustningen på så är det ingenting i jämförelse med hur han ser ut, brunbränd och i badshorts på stranden!

Efter stranden åkte vi och hämtade Robin som jobbat, vi chillade i soffan hemma hos dem en stund och sedan drog vi till Kenneth's och käkade hamburgare och pommes.

Därefter promenderade jag den korta vägen till jobbet och nu sitter jag hemma framför datorn och väntar på att Pillan ska ringa. Innan jag går och lägger mig blir det naturligtvis ett avsnitt av världens bästa Rederiet :)


Kommentarer
Postat av: elin

Hur många avsnitt av rederiet finns det egentligen??

2009-08-07 @ 16:17:03
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0