Äntligen är uppsatsen inlämnad

Idag är jag så oerhört glad över att min bästa vän i hela världen, Pernilla har kommit in på den linje som hon vill läsa!

Själv har jag haft föreläsning mellan 8.15-12 idag och äntligen har Frida kommit hem!
Efter föreläsningen fixade vi det sista, skrev ut och lämnade in vår B-uppsats, skönt att ha det gjort.
Alma hade med sig Ella och Liam idag, de hade i sin tur med sig varsin påse med plommon till mig, Frida och Peter. Gullungar! Och maken till goda plommon har jag aldrig ätit.

Därefter fick jag och Frida skjuts in till stan där jag var ute efter ett par nya gympadojor och investerade också i ett par. Vi var båda två sjukt trötta så därefter åkte vi hem, ska göra stan osäker med Karro & Jennie på onsdag också.
Har fått hem två böcker som jag beställt idag Marginalisering av Leif Svedberg och Maskarna på Carmine Street av Håkan Nesser, frågan är vilken jag ska ge mig på först? Jag borde naturligtvis börja med Svedbergs bok eftersom den är kurslitteratur, min favoritförfattare Nessers nya roman är enbart för nöjes skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0