Soliga söndag

Gårdagen var kanon!
Jag, Karro och Daniel grillade kotletter och marinerade majskolvar till det blev det såser, grekisksallad och pommes, det smakade helt underbart. Det finns nog inget bättre än grillad mat.
Vid 21-tiden skjutsade vi Daniel till Nöjes där han jobbar. Jag och Karro åkte förbi Casablanca och hyrde film med Brad Pitt och George Clooney "Burn after reading" typ världens konstigaste film, men kex och ost till var inte helt fel.

Förutom oss så var även collien Rolle och katten Stig hemma. Stig låg i mitt knä hela kvällen, jag hade brutalt mycket katthår som inte ville lossna på mina tights efteråt men det var det värt, det är så mysigt med kissekatter. Jag saknar den mysigaste av dem alla, vår Staffan Gattuso.

Idag har jag varit en säng på gymmet, ätit tacos och nu borde jag städa och tvätta.
Vi får se hur det blir med den saken men vi hörs ikväll efter Milan - Torino.


Kommentarer
Postat av: elin

Åh grillmat!!!

2009-04-19 @ 15:55:11
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0