Sista kursen innan sommarlovet

Började vi med idag, kommer bli jobbig, riktigt jobbig men ändå rolig eftersom vi ska skriva B-uppsattsen tillsammans i grupp 7. Föreläsning 8.30 - 12.00 idag och sedan en snabbis på gymmet, hem och laga köttfärssås med massa vitlök i, mums! Nu tittar jag på "Inför Eurovision" men väntar egentligen bara på att mitt älskade Project Runway ska börja.

Om någon förresten har lite pengar över så går det bra att sätta in på mitt konto så att jag och Frida kan börja med floating. (Nej mamma, jag tänker inte sälja en njure till Ryssland;)

Om jag vill vara duktig borde jag fundera lite på en frågeställning till uppsattsen - om är bra!


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill också testa floating!

2009-04-28 @ 20:22:52
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0