Hollywood nästa?

Kanske inte men videoinspelsningen gick över förväntan men kommer iallafall ha dödslängtan när klassen ska se den och ge feedback nästa tisdag.

Började dagen med en kort föreläsning innan vi skulle se film "Gökboet" som jag har sett förut men den är bra så det gjorde ingenting. Filmsalen på Uni är såmysig, precis som en biosalong, jag och Frida saknade bara en filt.
Lunch i Selma, kycklingtallrik och sen filminspelning.

Fick skjuts hem av Frida i hennes vrålåk, en riktig pärla från tidigt 80-tal, måste döpa den imorgon =)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och fixa allt inför sittningen imorgon, läggdags efter Efterlyst tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: elin

kan ni inte lägga in filmen på datorn och maila den till mej? :)

2009-04-15 @ 17:32:39
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

HAHAH så jäkla rolig :D precis som de ska va ;)

jo jobba hårt blev de ;) men ångesten är över mig, har ngr utgifter osv :S

men men!:D

gökboet e ju btw sjukbra! ända problemet ja har med den filmen är hur den slutar :( tack o lov är lobotomi borta!

saknar dig med, väldigt mkt!

puss

2009-04-15 @ 22:53:00
Postat av: jullan

annat än kaplans mysiga aula eller?;)

2009-04-16 @ 07:09:11
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0