Halv sju hos Karro

Föreläsningen idag blev inställd vilket betyder att jag fick en och en halv timmes sovmorgon och skulle träffa min basgrupp 10. Naturligtvis vaknade jag typ tio i, hoppade i mjukisarna och trakade iväg. Jag såg ut som ett lik, men det bjuder jag på.

Nu har jag precis kommit hem från Karro hon har bjudit mig på middag. Övning inför hon skulle komma med i "Halv 8 hos mig" Jag klagar inte, Parmakyckling med klyftpotatis och hallonsalsa. Av mig får hon 10 poäng, att DH stod som underhållning gjorde inte saken sämre.

Nu är det läggdags, helt klart, blir stressad av tanken på att jag börjar 8.30. Jag får tänka på Julia som har det ännu värre, men hon sover säkert sött sen ett par timmar tillbaka. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0