Världens Bästa Affär

Idag hade jag min allra första tenta, det gick ganska dåligt, ja!
Är helt och fullt inställd på omtenta, men dagen blev lyckad ändå. Efter tentahelv*tet drog jag, Frida, Josefin och Johanna in till stan för att käka lunch och ta en öl. Éntrecoté med klyftpotatis och beasås, mums!
Därefter drog Frida och jag vidare till världens bästa affär = IKEA! Jag älskar Ikea, skulle kunna handla där varjedag trots att mitt rum bara är 28 kvadrat. Så efter god mat och två fulla Ikea-kassar känns det ganska bra i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Fischer Nyström

Hur har jag lyckats missa din blogg?

2008-09-20 @ 18:10:53
URL: http://rulesbymaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0