La-Liga-Lördag

Kan inte bestämma mig för om jag tycker att Racring Santanders grön-vit-randiga matchställ är väldigt coolt eller ruskigt fult. Kanske nånting där emellan?
Annars ser jag mest fram emot i morgon, självklart för att Milan spelar men också om man tittar på den spanska fotbollen. Båda mina favoriter Raúl Madrid (då förstår ni vem min favoritspelare i Los Blancos är) och Valencia (som jag gillar för att Ingan gör det ) spelar nämligen imorgon kväll, efter varandra :)


I Spanska Primiera sitter alltid lagens presidenter brevid varandra på matcherna, löjligt!
Har svårt att se Berlusconi sitta bredvid Moratti och stelt försöka kosta på sig ett litet leende och några applåder om Inter skulle göra mål, det finns bara inte...


Hussfelt kallade Hleb för "den vite Ronaldinho" är det bara jag som inte förstår varför?


Varje gång jag ser Victor Valdes tänker jag på ett sjukt roligt sms jag fick av Julia under ett "el Clasico" förra säsongen:
"Var Victor Valdes full när han rakade av sig håret? Sjukt fult!"
Word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0