Det märks att man inte är 19 längre

Gårdagen började i ett rasande tempo. Champagnefrukost utanför Universitetet, eller frukost och frukost champagne utanför Universitetet känns som en bättre beskrivning.
Där efter drog vi vidare hem till Ida som förövrigt har en fantastisk lägenhet, där vi fortsatte pimplandet, sjöng lite sånger, beställde pizza (i Karlstad är det gratis hemkörning på typ alla pizzerior:) Där efter började vi göra oss i ordning inför kvällen. Ska försöka hinna ladda up lite bilder sen, vårt tema var helsvart med lite rymdspeed sminkning. Jag kan lova att det var inte lätt att få ut håret! Har fortfarande inte lyckats helt, måste ändå klippa mig snarast!

Klockan 18.30 började nollesittningen där det serverades Värmlands Buffé, helt okej! Sedan spexade vi och sjöng hela kvällen innan vi drog vidare till Campus för efterfest.

Nu ska jag klä på mig och koka nudlar, som sagt: Det märks att man inte är 19 längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0