Det är så typiskt

Det är så typiskt mig!
Av någon anledning kunde jag inte somna igår kväll, vilket är ytterst ovanligt!
Hur som helst mådde jag som en råtta imorse när väckarklockan ringde (hade föreläsning 8.30).
Jag tänkte inte en chans att jag orkar släpa mig till Universitetet - inte en chans! Jag somnade om, men vaknade så att jag precis på pricken skulle hinna fram om jag klev upp. Jag tänkte att vad tusan det har inte ens gått 1 månad och jag har två föreläsningar den här veckan (sista idag) så jag masade mig upp och ilade iväg till plugget.

Hungrig, trött, sliten och äckligt svettig kom jag fram 8.29 för att mötas av en lap på dörren "Föreläsningen inställd" men gud så jävla härligt jag kunde ha legat och sovit istället.
På lagomt bra humör gick jag och köpte glass, Ben&Jerry´s Bohemian Rasberry, mums!

Nu ska jag faktiskt försöka göra klart en uppgift tills på fredag eftersom det vankas match ikväll och imorgon ska jag unna mig en riktig sovmorgon och sen har jag och Karro plans :)

Kommentarer
Postat av: korvgumman

du fick ju då bra lön, nått glatt ;)

2008-09-24 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0