2-0

Härlig 2-0 seger igår, även om det inte var allt för underhållande. Tråkigt dock att jag tydligen missade min bliviande karl (jag litar helt och fullt på dig, Julia) som visade upp sig på Tv4.

Angående matchen igår: Var var Zlatan? Skippa Mjällbys snack om att han drar på sig markering och skapar ytor. Zlatan överglänstes av en 37-åring vid namn Henrik Larsson (gammal är tydligen alltid äldst;)
Zlatan är europas bästa spelare?
Ibland så, mot Parma, Empoli och Cagliari hemma - kom tillbaka när du varit med och avgjort en Champions League final.
Nåja, vill inte se de blåsvarta kusinerna vinna CL, så du kan väl börja med att avgöra mot Portugal hemma och borta!

Förlåt Pärlan att jag skäller på en av dina älsklingar men jag hoppas att du ska ge mig lite dispans efter Zlatans utskällning av Petter Hansson i Albanien ;)

Och jag skulle förmodligen älska Zlatan om han inte spelade i Inter eller Juventus.

Milan solo con te.

Kommentarer
Postat av: jullan

ja alltså det är slut med zlatan! ingen och då menar jag INGEN bråkar med min petter!!

2008-09-11 @ 15:34:22
URL: http://jullebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0