Tur att man inte är gjord av socker

Tänkte starta min dag i god tid imorse, runt 9 - jag klev upp klockan 12.
Sen var det dags att gå och handla, det sista jag gör innan jag går ut är att slänga tillbaka handväskan in i lägenheten eftersom jag tänker att det är jobbigt att bära både matkassar och väska.
När jag kommer utifrån Konsum med min mat så öser det ner och jag menar verkligen öser!

Nu har jag hursom helst tagit mig hem, sitter i min morgonrock och vägrar plugga, jag tänker bara sitta och vänta på att det ska bli lördag för imorgon ska bli så jäkla rolig alltså :D

Tänkte fördriva tiden med att titta på Oprah som idag handlade om kvinnor som är 60+ som berättar hur fantastiskt deras sexliv är, var det, har sex och inte minst hur de har sex. Jag kände mig något obekväm så det ble inget med den saken!

Kommentarer
Postat av: verro

hahahah goooo 60?;P

2008-10-05 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0