Lördag

Är det bara jag som tycker det är jobbigt att måste sätta en rubrik varje gång?


Tack Sanna, det ska jag komma ihåg när osten börjar ta slut ;)
Vi måste styra upp våran middagsbjudning snart;)

Idag har jag verkligen varit duktig, har städat och handlat, plugga vägrar jag göra av princip fast jag egentligen borde.
När jag var på Konsum och handlade drabbades jag av ett riktigt i-lands dilemma - jag kunde inte bestämma mig för vilka chips jag skulle ha. När jag väl bestämt mig så märkte jag i kassan att jag tagit Estrella istället för OLW och det är INTE okej! Jag var naturligtvis tvungen att gå och byta, varför i hela friden måste deras påsar se likadana ut?

Ikväll blir det fotboll, chips och öl - sämre kan man ha det, även om jag fortfarande sörjer att en Interisti ska bära kaptensbindeln, men om Ibra fixar segern kan jag ha överseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0