Lördag

Idag kommer bli en bra dag det vet jag :) Försöker bortse från det faktum att jag inte pluggade nånting igår.

Min dag började klockan 7 eftersom jag verkligen var tvungen att tvätta. Sedan sov jag till klockan 11.30 då jag klev upp för att städa. Det är ett under att jag inte kvävts eller utvecklat en allvarlig grad av astma så dammigt som det var härinne :P

Strax kommer Karro och hämtar mig, sedan åker vi vidare och plockar upp Jennie innan vi brummar iväg mot Begvik och Systemet. Ska väl hinna med en sväng i kläd- och skobutikerna också tänker jag ;)

Sen ikväll blir det middag och fest! Är vi riktigt abitiösa kanske vi lagar mat? Skulle dock sätta pengarna på att vi beställer.
Kvällen avslutas med utgång på Nöjes, skulle jag tro. Utgång blir det i vilket fall :D

Ha en fantastisk lördag ♥



Och ja! Vad gör du i Nya Zeeland när det är Abba-tema på Idol, älsk?!
Nåväl, när du kommer hem är det Abba-Singstar all night looong! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

OMG de va sååå kul!! hade du kul då ikväll? (antar att du läser detta imorn)

2008-10-25 @ 20:48:17
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0