Kyckling(sallad) på fredag...

Usch! Idag har varit en dålig dag utan att jag egentligen kan säga varför!
Försökte plugga men det gick inte för att jag var så förbannad över att min hy är så jäkla torr att den flagnar. Jag åkte in till stan och gick raka vägen till The Body Shop. Har lovar mig själv att inte handla där när jag lever på csn, men nu är Vitamin E ansiktskrämen åter i mitt badrumsskåp, där den hör hemma:)

Passade på att unna mig Take Away-middag från Wayne's också, deras kycklingsallad är ju såå god!

Läste nyss på Verrans blogg att hon käkat på världens bästa restaurang, Tatung idag. Åhh vad jag är avundsjuk, mren nu är det inte allt förlänge tills jag åker till Skeå igen och då ska Tatung definitivt besökas med Verris och Pea.
Vi är Tatung-trion :)


Ikväll blir det fest hos Jennie, har som vanligt inget jag vill ha på mig men det är ett senare problem.
Nu ska jag titta påTop Model 6 och äta min kycklingsallad :D

Ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: verran

oooyes de kan du slå dig i backen på:D

2008-11-01 @ 10:27:58
Postat av: pea

jaaa eller i taket:D

2008-11-02 @ 13:42:31
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0