Halloj Bloggen

Dagen började sent, eftersom jag tog en riktig sovmorgon. När jag väl vaknade bestämde jag mig för idag skulle bli en PFD = pluggfri dag. Vilken jag egentligen inte har råd med men unnar mig iallafall :)

Tog bussen till Willy:s och storhandlade, det är så härligt att ha en massa mat hemma, nu ska jag väl inte behöva handla på ett tag heller. Måste handla matchgodis på söndag men det är en helt annan grej ju :P

Ikväll ska jag och Karro mysa och äta glass, men först ska jag laga mat.
Kycklingpytt med rödbetor och stekt ägg, mamma kommer bli så stolt att jag äter nånting annat än pizza och pasta.
 

Kommentarer
Postat av: elin

jag har faktiskt köpt hem kycklingpytt nu men inte testat än. kör på oxpytt fortfarande :P

2008-10-16 @ 19:24:51
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0